۱_یکی از دلایل اینکه که گردش مالی درمیان بخش های خدمات به مشتریان بسیار بالاست این است که کارگران اموزش های کامل و دقیقی دریافت نمی کنند.و حتی زمانی که این آموزش ها کامل است مدیران برنامه خوبی برای آگاهی از این موضوع دریافت نمی کنند.کارمندان ضعیف بی گمان باعث شکایت مشتریان می شوند.آنها به دلیل اینکه اگاهی کمی از شغل خود دراند باعث ایجاد مشکلات زیادی برای شرکت می شوند.با اموزش درست انها بخش زیادی از بار مالی از دوش شرکت برداشته
می شود.برای مبارزه با این مشکلات یکی از کارها اموزش مدام کارمندان است تا انها با روش های جدید کاری خود آشنا شوند.در نتیجه مدیران با این کار نه تنها در هزینه ها بلکه در زمان خود نیز صرفه جویی می کنند.
۲_ارئه دستمزد رقابتی
یکی دیگر از مشکلات باعث کاهش انگیزه کارمندان می شود پایین بودن دستمزد است.زیرا انها خود را در موفقیت های شرکت شریک نمی دانند.
۳_تشویق کارکنان
کارکنان اگر تصور کنند از مدیران خود جدا هستند و کارهای ان ها در شرکت دیده نمی شود دچار دلزدگی شدگی و کمتر دل به کار می دهند.انها باید ببیننند که کارهای انها بازخورد داشته و مورد توجه قرار گرفته است