انتخاب سیستم پرداخت در ازای کلیک و نمایش
سایت های کلیکی زیادی وجود دارد که در ازای ثبت نام در آن ها و نمایش تبلیغاتشان روی فضای وب شما درآمدی به عنوان پورسانت به شما داده می شود. در این مورد شاید بتوان گفت نمونه های خارجی از نظر کیفیت، سرعت و برند های تبلیغاتی واقعا قوی هستند.
در این میان و در سال های اخیر کسب و کار های ایرانی نیز به این سمت روی آورده و تصمیم گرفتند، به عنوان اولین ها وارد این بازار شوند، اما آیا توانسته اند استاندارد های معمول را رعایت کنند؟
همان طور که احتمالا می دانید گوگل باهوش تر از چیزی است که بسیاری فکرش را می کنند، نخست شما به عنوان کسی که فکر می کند می تواند یک شبه درآمد خوبی را از سایت تازه تاسیس شده داشته باشد، در این سایت ها ثبت نام کرده و کد های عموما جاوا اسکریپت آن را در قالب سایت خود کپی می کنید.
مشکلات سیستم های کلیکی
تبلیغات در ابعاد بزرگ، در نظر نگرفتن بسیاری از نمایش ها و کلیک ها (تقریبا نصف کردن آن ها)، پیشنهاد های وسوسه انگیز و رقم های عجیب و غریب و موارد این گونه و البته مهم ترین آن یعنی تاثیر منفی این کد ها به دلیل ماهیت تبلیغاتی توسط گوگل از جمله قضایایی است که باید به یاد داشته باشید.
منبع: kend.ir