۱_پژوهش_هزینه $۰
برای اغاز هدف خود را صحبت با مخاطبان و تجزیه و تحلیل گذشته قراردهیم.این که مشتریان از شما چه می خواهند و تا کنون چه بازخوردی در اجتماع داشته است بسیار مهم است.مورد بعدی مشخص کردن چشم انداز کاری شماست که آینده شما را مشخص می کند.ویزگی مهم این کار این است که هیچ هزینه ای برای شما به همراه نخواهد داشت.
۲_ایمیل مارکتینگ هزینه$۳۰۰
در عصر ابازر پر زرق و برق شنیدن این که هنوز ابازر قدیمی ایمیل مارکتینگ ارزش خود را حفظ کرده است شما را شگفت زده خواهد کرد.امار نشان داده است که درامد حاصل از ایمیل مارکتینگ در سال دو هزارو چهارده بیست و هشت درصد افزایش پیدا کرده است.لیست ایمیل ها مانند طلا استشادی بپرسید پس سیصد دلار برای چیست؟این هزینه یک سال اشتراک شما و استفاده از خدمات mailchimp است
۳_ویدیو مارکتینگ هزینه$۴۸۹
بیشتر مردم تمشا کردن یک ویدیو را بهرتین راه برای کسب یک خدمت یا کالا می دانند.امروز با استفاده از سایت های موجود راههای به اشتراک گذاشتن ویدیوها بسیار اسان شده است.نمونه ی استفاده از کنال های یوتیوب است که به سادگی این فرصت را به شما می دهد تا از امکانات ان استفاده کنید.هزینه ۴۸۹ دلاری ان مربوط به دستگاههای ضبط ویدیو و هچنین نرم افزارهای مربوط به ان است.نکته ی مهم این است که لازم نیست شما ده هزار دلار برای ساخت ویدیو خود هزینه کنید چون حتما نباید از بازیگران حرفه ای دران استفاده کنید و قار نیست اسکار را برنده شوید همین که بتوانید منظور خود را برسانید بس است.
۴_پست های مربوط به شبکه های اجتماعی هزینه$۲۰۰
با پژوهش هایی که شما انجام می دهید متوجه خواهید شد که استفاده از پلت فرم های اجتماعی بهترین امکان برای شماست تا دست به تولید محتوا زده و خود را به مشتریان معرفی کنید.هنگامی که دست به این کار بزنید به بهترین شکل خود را معرفی خواهید کرد.شما می توانید با استفاده از فیسبوک توییتر لینکدین و رسانه های دیگر این پلت فرم را ایجاد کنید.