داشتن یک نام تجاری به یاد ماندنی و تک که شما را به بازار یاداوری کند وبه سادگی از ذهن ها پاک نشود نمونه ان که شاید بزرگترین هم باشد شرکت اپل است.جنبش مینیمالیسم این شرکت بازرها را به تصرف خود دراورد.نامی که به سادگی قابل تشخیص بود و همیشه در ذهن ها می ماند.
موضوع بعدی استفاده از روش های تصویری است شما می توانید با ساخت یک فیلم کوتاه در باره محصول و یا خدماتتان خودتان را به بازار معرفی کنید البته نیازی نیست برای این کار هزینه ی زیادی کنید و با امکانات بسیار معمولی نیز می توانید دست به این کار بزنید تنها کافیست پیام را منتقل کنید.ما به یک سکوی پرتاب نیاز داریم که این همان است.شما اگر در رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب نگا کنید خواهید دیدچه سروصدایی برپا است و فروشندگان چگون کالای خود را به فروش می رسانند.
با مشتریان خد در اراتباط باشد بگذراید ان ها حس کنند که شما به آن ها اهمیت می دهید و دربرابر خدامتی که از شما می گیرند ان ها نیز برای شما اهمیت دارند.