نکات مهم در ابتدای راه اندازی کسب و کار آنلاین
وقتی تصمیم می گیرید کسب و کار آنلاینی را راه اندازی کرده و تجارتی را بر هم زنید، معمولا سوالات زیادی وارد ذهنتان شده و فکرتان را مشغول می کنند.
به طور مثال یکی از آن ها این است که “رقبای شما در چه حدی هستند؟” مثلا اگر می خواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید باید بدانید که رقبای خیلی سختی دارید. مثلا دیجی کالا در تمامی بخش ها فعالیت قوی دارد.
مورد بعدی “قیمت گذاری محصولات” است!
قیمت گذاری محصولات در کسب و کار نوپا
وقتی یک شرکت شروع به کار می کند باید قیمت گذاری نرمال و حتی رو به پایینی داشته باشد، هیچ دلیلی ندارد شما به یک کسب و کار آنلاین که به تازگی راه اندازی شده و تفاوت خاصی نیز با رقبای بزرگ تر ندارد اعتماد کنید.
از طرفی استراتژی در پیشرفت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مثلا شما می توانید یک هدف خاص مشخص کرده و روی آن فقط کار کنید، مانند فروش لباس های برند خاص.