چگونه اعتبار و شهرت تجاری به دست آوریم؟
اعتبار تجاری شما بر اعتماد کردن مشتریان به شما تاثیر می گذارد , درنتیجه روی خرید آنها از شما تاثیرگذار است.پس اعتبار و شهرت شما بر میزان فروش شما تاثیر دارد. شما باید اول برای اعتبار شخصی و برای خودتان اعتبار کسب کنید. اعتبار شما را لباس هایی که می پوشید, وضعیت ظاهری و چهره تان, ساعت و یا زیورآلات که استفاده می کنید و نوع برخورد و صحبت کردنتان تعیین می کند.
یک ضرب المثل قدیمی هست که میگه وقتی وارد یک مکان می شوید لباس هایتان شخصیت شما را تعیین می کند و وقتی می روید, گفته هایتان! طبق تحقیقات , مشتریان برای خرید, جذب فروشندگانی می شوند که ظاهر آراسته و شادابی دارند.و به آنها اعتماد می کنند.
زیورآلاتی که استفاده می کنید باید در شان یک قرار ملاقات کاری باشد.می گویند دو چیز در قرار ملاقات خیلی خیره کننده است .ساعت و خودنویس! برای خرید ساعت و خودنویس خسیس نباشید.ضرر نمی کنید.
وقتی با مشتری صحبت می کنید لطفا از مشکلات و بدهی هایتان نگویید.خوشرو, با لبخند, صبور و با حوصله شروع به مشاوره دادن به مشتری ها کنید.پس از اینکه مراقب اعتبار شخصی تان هستید, باید سراغ اعتبار شرکتتان برویم. بیشترین شهرت و اعتبار شرکت شماهمان حقیقت کیفیت محصولات شما و راضی بودن مشتریان شما است که نام شرکت شما را بلند آوازه می کند.
اگر مشتری ای نامه یا پیام راضی کننده ای از خریدش برای شما ارسال کرد, آن را در شرکت قرار دهید تا سایرین هم ببینند.اینها مدرکی گواه بر حسن نیت و کیفیت و اعتبار شماست. طرز صحبتی که محصولتان را معرفی می کنید خیلی مهم است.سعی کنید از کارهای روزمزه و بدون آگاهی دوری کنید و خلاق باشید تا در ذهن مشتری بمانید.
گفتیم که اعتبار تجاری شما بیشتر مربوط به کیفیت و حقیقت محصولات شماست.مشتری باید به این یقین برسد که به همان پس برای کسب اعتبار , اعتبار و وجهه ی شخصی مناسب خود را به دست آورید و به ظاهر خود اهمیت دهید, مشتریان اندازه که پول و هزینه پرداخت می کند, خدمات می گیرد و سود می جوید.را راضی نگه دارید و کیفیت محصولاتتان را همیشه بررسی کنید.