اینکه شما بدانید آرم تجاری رابطه ی مستقیمی با سوددهی شما دارد این اصل را
هیچ گاه فراموش نکنید.در ارم خود از یک متن خوب استفاده کنید تا ذهن مردم درباره شما درگیر کند.آرم هایی را طراحی کنید که خود معرف شما باشند یعنی تا چشم بیننده به ارم شما خورد بفهمد که کار خدمات و یا کالای شما چیست و نیازی به توضیح نداشته باشد.
طوری ارم خود را طراحی کنید که یک نشان اجتماعی برای شما باشد و جایگاه خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.نامی که برای در یک ارم قرار می گیرد باید حس خوشایندی را به بیننده منقل کند برای نمونه شما دو برند را در نظر بگیرید که یکی نام شکیل تری دارید شاید خدمات کمتری را ارائه دهد اما به خاطر نام خیره کننده ای که دارد مردم بیشتر به سوی آن می روند.ارمی را انتخاب کنید که قدرت شما را به رخ بیننده بکشد و بیننده با دیدن ان تصویر بزرگ از شما در ذهن خود بسازد