اول از همه بدانید که چه می خواهید یا انتظارتان از تلاش های شماست.اول مشخص کنید که هدفتان چیست.به کارگماردن افرادی که هیچ سررشته ای از فروش ندارند سرمایه شما را نابود خواهند کرد و پس از مدتی کسب و کار شما را زمین گیر خواهند کرد.کارمندتان را بامفاهیم بازاریابی اشنا کنید و انها را اموزش دهید.همه چیز در این راه پول نیست اگر شما یک برنامه را با پنجاه دلار انجام دهید اما درست بهتر از ان است که برنامه ای را با صدهزار دلار انجام دهید اما نادرست.تلاش کنید که زمان را برنامه ریزی کنید و رفت وامدهای بی برنامه را حذف کنید زیرا تنها اتفاقی که در این راه می افتد این است که فرصت را ازدست داده اید. نداشتن ارتباط؛ اگر در بارهی برگزاری یك سمینار مهم به كارمندانتان اطلاعاتی ندادهاید، آن را برگزار نكنید. در تمامی مسایل و جرییات بازاریابی، سیاست آزادی بیان را به كار گیرید.
نداشتن حس مسوولیتپذیری؛ این مساله بدترین و بزرگترین اشتباهی است كه یك شركت میتواند مرتكب شود. داشتن اهداف واقعبینانه و عملكرد سریع برای كسانی كه در كار بازاریابی هستند، ضروری است. در غیر این صورت شما به مرگ ”آری“ گفتهاید و هیچچیز را عملی نساختهاید.پاداشی را که قرار است به کارمندان بپردازید فراموش نکنید و همه را سرموقع پرداخت کنید.