حالا این سوال پیش خواهد آمد که ما ایمیل مخاطبان را جمع آوری کردیم و یک هدیه
رایگان هم به آنها دادیم، اما حالا باید چه ایمیل هایی ارسال کنیم تا بتوانیم به دو هدف
اصلی یعنی ایجاد اعتماد واقعی و فروش محصولات با کیفیت دست پیدا کنیم باز هم اینجا خاطر نشان خواهم کرد که اول از همه ایجاد اعتماد باید حقیقی باشد و هیچ قصد اشتباهی در آن نباشد و همچنین محصولی که ارائه می کنید از کیفیت کافی
برخوردار باشد، زیرا در غیر اینصورت نمی توانید به هدف اصلی دست پیدا کنید که نام
آن را فروش لیوان دوم آب می گذاریم حالا که شما ایمیل مخاطبان را جمع آوری
کردید باید ایمیل های حاوی آموزش، مطالب رایگان و پیشنهاد فروش را به صورت ترکیبی
بدهید تا ایمیل های شما جذاب و موثر باشند،یعنی شما نباید هر دفعه فقط پیشنهاد فروش دهید و یا هر دفعه فقط آموزش دهید.باید یک تعادل میان آنها ایجاد کنید، می
توانید دو ایمیل آموزش دهید و سپس یک ایمیل پیشنهاد فروش و یا یک کد تخفیف، یا
اینکه برخی از ایمیل های شما ترکیبی از هر دو باشند، یعنی در ایمیل شما هم آموزش وجودداشته باشد و هم پیشنهاد فروش مناسب.اگر شما این تعادل را برقرار کنید میزان تاثیر
گذاری ایمیل های ارسالی شما افزایش پیدامی کند و افراد بیشتر تمایل خواهند داشت
ایمیل های شما را باز کنند و حداقل آن هارا بخوانند، در ضمن از دادن پیشنهاد فروش
هرگز نترسید، حتما هر چند وقت یک بار این کار را انجام دهید.