- روی یک صورتحساب وسواس به خرج ندهید. با خانمی کار می کردم که از اینکه روی یک صورتحساب قبل از قرارداد بستن سه بار به ملاقات رفته است بخود می بالید. این امر ممکناست گیرا به نظر رسد- ولی اگر وقتی را که او صرف این تماس تلفنی نموده بود صرف مشتری یابی می کرد ممکن بود به دو یا به احتمال بیشتر چندین فروش دست می یافت.
- طی مرحله مصاحبه سعی نکنید به عرضه کردن بپردازید. عرضه کردن آن کاری است که بعد از یافتن اطلاعات کامل در مورد نیاز مشتری در طی مرحله مصاحبه کردن، انجام می دهید. معرفی کردن محصولات و یا خدمات خود می تواند بسیار زودتر صورت گیرد و کاری است که برای جلب علاقه مشتری در نقطه ابتدایی تری در حلقه فروش به آن می پردازید.
- از تسهیلاتی که مشتری برای تولید کردن دارد و یا محیط کاری واقعی او دیدن کنید.
- مشتری را تشویق کنید که از اداره و یا سازمان شما دیدن کند.
- اگر اوضاع محیط کاری و فروش شما برای این کار مناسب است، در طی عرضه کردن استفاده از جدول های اطلاعاتی و یا نوشتن روی کاغذهای بزرگ که بررسی آن آسان تر است در نظر داشته باشید. این کار، اشخاص را به بررسی کردن ترغیب می کند و حس بینایی را مشغول می سازد.