اول اجاز بدهید درباره اهداف بازاریابی با شما صحبت کنم.دانستن اینکه هدف شما از بزاریابی چیست به شما کمک می کند هدف خود را انتخاب کنید.هزاران کتاب و مقاله در زمینه بازاریابی وجود دارد.به عنوان مثال شما ممکن است از تبلیغات موتورهای جستجو مانند گوگل adwords استفاده کنید.البته مهم است که انتخاب شما برای پیدا کردن خریدران اشتباه نباشد.
پس از ان باید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید.باید بدانید کدام یک از روش ها برای کشاندن به سوی شما یاری می کند.برخی از خریدران نمی خواهند بدون اگاهی یافتن از کسب و کار شما و اینکه چه خدمات و کالایی را ارائه می دهید.انها می خواهند همه چیز را درباره شما بدانند.پیدا کردن مخاطبان هدف از راههای ایمیل مارکتینگ سئو وغیره نیز امکان پذیر است.