در این پست از سایت بزرگ ebays.ir مقاله آموزش کسب درآمد اینترنتی از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی و خرید و فروش صفحه اینستاگرام پربازدید . امروزه کسب درآمد اینترنتی به یکی از دغدغه های همه افراد جامعه تبدیل شده است مخصوصا در کشور ما ایران به خاطر کمبود کار بسیاری از افراد به کسب درآمد از طریق اینترنت روی آورده اند . راهها و روشهای زیادی برای کسب درآمد از راه اینترنت وجود دارد ولی یافتن و پیدا کردن بهترین روش کار مشکلی است که البته امروزه سایت ها و وبلاگ های زیادی در زمینه کسب درآمد فعالیت میکنند و یک مقدار کار را راحت و آسان کرده اند . یکی از روش های جدید برای کسب درآمد از طریق اینترنت فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک توئیتر اینستاگرام و … میباشد . مقاله ای که امروز براتون آماده کردیم درباره کسب درآمد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام میباشد . با ساختن یک صفحه در اینستاگرام و محبوب کردن این صفحه به روشهای مختلف میتوانید صفحه اینستاگرام خودتان را پربازدید کنید و تعداد دنبال کننده های صفحه خود را افزایش دهید . پس از اینکه صفحه اینستاگرام شما دنبال کننده های زیادی کسب کرد و محبوب شد میتوانید تبلیغات خودتان یا تبلیغات دیگران را با دریافت پول قرار دهید . حتی میتوانید پس از اینکه صفحه اینستاگرام تان دنبال کننده های زیادی کسب کرد آن را به فروش برسانید . بازار خرید و فروش صفحات اینستاگرام در ایران داغ است . برخی از صفحات اینستاگرام هفته ای بین ۷ الی ۱۰ میلیون تومان کسب درآمد دارند !
مقاله آموزش کسب درآمد اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی خرید و فروش صفحه اینستاگرام پربازدید,راههای کسب درآمد اینترنتی با شبکه اینستاگرام,دانلود مقاله کسب درآمد اینترنتی با اینستاگرام,روشهای جدید کسب درآمد از طریق ساخت صفحات اینستاگرام,کسب درآمد با صفحات پربازدید و دنبال کننده اینستاگرام,چگونه می توان با ساخت صفحه اینستاگرام کسب درآمد اینترنتی کرد,آموزش کامل و جامع کسب درآمد اینترنتی از طریق اینستاگرام,درآمدزایی و پولدار شدن با ساخت صفحه اینستاگرام,میلیونر شدن و کسب درآمد با داشتن صفحات دنبال کننده و پربازدید اینستاگرام
در این پست از سایت بزرگ ebays.ir مقاله آموزش کسب درآمد اینترنتی از طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی و کسب درآمد با خرید و فروش صفحه اینستاگرام پربازدید . امروزه کسب درآمد اینترنتی به یکی از دغدغه های همه افراد جامعه تبدیل شده است مخصوصا در کشور ما ایران به خاطر کمبود کار بسیاری از افراد به کسب درآمد از طریق اینترنت روی آورده اند . راهها و روشهای زیادی برای کسب درآمد از راه اینترنت وجود دارد ولی یافتن و پیدا کردن بهترین روش کار مشکلی است که البته امروزه سایت ها و وبلاگ های زیادی در زمینه کسب درآمد فعالیت میکنند و یک مقدار کار را راحت و آسان کرده اند . یکی از روش های جدید برای کسب درآمد از طریق اینترنت فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک توئیتر اینستاگرام و … میباشد . مقاله ای که امروز براتون آماده کردیم درباره کسب درآمد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام میباشد . با ساختن یک صفحه در اینستاگرام و محبوب کردن این صفحه به روشهای مختلف میتوانید صفحه اینستاگرام خودتان را پربازدید کنید و تعداد دنبال کننده های صفحه خود را افزایش دهید . پس از اینکه صفحه اینستاگرام شما دنبال کننده های زیادی کسب کرد و محبوب شد میتوانید تبلیغات خودتان یا تبلیغات دیگران را با دریافت پول قرار دهید . حتی میتوانید پس از اینکه صفحه اینستاگرام تان دنبال کننده های زیادی کسب کرد آن را به فروش برسانید . بازار خرید و فروش صفحات اینستاگرام در ایران داغ است . برخی از صفحات اینستاگرام هفته ای بین ۷ الی ۱۰ میلیون تومان کسب درآمد دارند ! در این مقاله درباره نحوه کسب درآمد و راههای درآمدزایی از طریق صفحات اینستاگرام رو قرار دادیم امیدوارم استفاده بکنید .
س از آنکه شبکه های اجتماعی موبایلی مانند وایبر، تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام، به عنوان اپلیکیشن های ارتباطی وارد گوشی های هوشمند شد، کمترکسی تصور می کرد بتوان از طریق این شبکه ها درآمد کسب کرد. در این میان شاید سهم اینستاگرام از دیگر شبکههای اجتماعی بیشتر باشد. میانگین درآمدی هفتتا ١٠ میلیون در هفته برای یک صفحه با تعداد دنبال کننده ٨٠٠ هزارنفری و خریدوفروش برخی صفحههای اینستاگرام به مبلغ ۵٠ میلیون (البته برای برخی چهرههای شناختهشده) قابلتوجه است. موضوعی که موجب گپ و گفت با یک کارشناس کسبوکارهای اینترنتی شد. رضا شیرازی فرد، مدعی است اینستاگرام با تمام محدودیتهایی که در ایران وجود داشته و ریسک بالایی که دارد، محیطی است که میتواند به کسبوکار شما رونق ببخشد.
به خاطر محدودیتهایی که در شبکه زیرساخت کشور وجود دارد، چگونه میتوان صحبت از بازاریابی شبکههای اجتماعی موبایلی کرد؟
اگر در اینترنت جستوجو کنید، درصد افرادی که از طریق موبایل یا تبلت وارد اینترنت میشوند و به جستوجو میپردازند نسبت به افرادی که از طریق کامپیوترهای شخصی وارد اینترنت میشوند، بیشتر و بهسرعت در حال رشد است. در این میان اینستاگرام شبکه اجتماعی موبایلی است که نرخ رشد آن نسبت به دیگر شبکههای اجتماعی موبایلی، بالاترین نرخ رشد را دارد و طی چند ماه قبل تعداد کاربران آن نسبت به توییتر افزایش داشته و به بیش از ٣٠٠ میلیون کاربر رسیده است. در ایران به دلیل سیاستهای موجود، اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی بینالمللی است که فیلتر نشده است. از طرف دیگر استفاده و استقبال از گوشیهای هوشمند زیاد است. البته در ایران آمار دقیقی وجود نداشته و حتی شرکتهایی که به ارائه آمارهایی از شبکههای اجتماعی موبایلی میپردازند، آمار درستی ارائه نمیدهند؛ زیرا بسیاری از افراد از طریق وی پی ان به اینترنت و شبکههای اجتماعی متصل میشوند، اما اگر فرض را بر استفاده کاربران از سایت کافه بازار بهعنوان یک سایت ارائهدهنده اپلیکیشن موبایلی در نظر بگیریم، حدود شش و نیم میلیون نفر اینستاگرام را از طریق این سایت دانلود کردهاند. درعینحال، بعضاً صفحههایی در اینستاگرام وجود دارد که یکمیلیون بازدیدکننده دارد. این نشان از مخاطب قابلتوجه اینستاگرام دارد. درعینحال، این شبکه اجتماعی درگیری بیشتری با کاربر نسبت به دیگر شبکههای اجتماعی دارد.
شبکههای اجتماعی موبایلی دیگری مانند وایبر، تلگرام و واتساپ نیز وجود دارد، اما چرا اینستاگرام؟ درصورتیکه بسیاری از قابلیتها در اینستاگرام به نسبت دیگر شبکههای اجتماعی موبایلی وجود ندارد، اهمیتش در چیست؟
در اینستاگرام مخاطب میتواند از روشهای مختلف شمارا پیدا کند. علاوه بر این، محور بودن تصویر، چنانچه جذابیت نیز داشته باشد برافزایش مخاطب اثرگذار است. درعینحال تکنیکهایی در اینستاگرام وجود دارد، مانند نحوه استفاده از هشتکها که قابلیت آن نسبت به دیگر شبکههای اجتماعی بیشتر است. اگر شما راجع به موضوعی مطلب یا عکسدارید افراد زیادی میتوانند شمارا پیدا کنند. اگر محصولی دارید و تصویر آن را ارائه کنید، حالت بازاریابی ویروسی در اینجا کاربردیتر است؛ یعنی افراد بهراحتی میتوانند محصول را به هم معرفی کرده و سریعتر منتشر میشود.
شما گفتهاید حضور ایرانیها در اینستاگرام ظرف یک سال گذشته صد درصد افزایشیافته، این آمار بر چه اساسی بهدستآمده؟
این آمار بر اساس اتفاقهایی که روی میدهد به دست میآید. نرمافزارهایی وجود دارد که آمار اینستاگرام را منتشر میکند. اینکه از چه کشوری چه افرادی عضو هستند و چه فعالیتی انجام میدهند؛ مانند سایت آیکون اسکوئر که به ارائه آمار در این زمینه میپردازد. البته آمارهایی که برای ایران ارائه میشود، دقیق نیست. آنهم به دلیل استفاده کاربران از وی پی ان است. درعینحال بر اساس رشدی که در اینستاگرام وجود دارد و تعداد دنبال کننده، میتوان چنین آماری را تخمین زد؛ برای مثال اگر صفحهای در سال گذشته صد هزار دنبال کننده داشته و امسال به ۴٠٠ هزار دنبال کننده رسیده، میتوان تخمین زد که این رشد صورت گرفته است. بعضاً افراد ایرانیای هستند که به زبان انگلیسی کار میکنند و دنبال کنندههای بسیار زیادی دارند. افرادی که بهخصوص درزمینهٔ مد، پوشاک و عطر فعالیت میکنند.
چگونه میشود در یک شبکه اجتماعی که در کشور ما با برخی محدودیتها مواجه است- بهخصوص اینکه فاز اول فیلترینگ هوشمند نیز روی اینستاگرام اجرا شد- و بعضاً گاهی از دسترسی خارج میشود، سرمایهگذاری ریسکپذیر انجام داد؟
بهطورکلی، سرمایهگذاری در کسبوکارهای اینترنتی در کشور ما ریسک بالایی دارد. برای مثال در اسفندماه سال گذشته دو سایت معروف که در حوزه نیازمندی فعالیت میکردند- سایت ایستگاه و ایران تجارت- بدون اینکه محتوای مجرمانهای منتشر کرده باشند، فیلتر شدند؛ زیرا قوانین مشخصی در این زمینه وجود ندارد و بعضاً سلیقهای برخورد میشود. فردای کسبوکار اینترنتی در ایران مشخص نیست. جدای از این مسئله تفاوتی نمیکند که یک شخص ریسک فعالیت اینترنتی را در فضای وب داشته باشد یا در شبکههای اجتماعی موبایلی.
محدودیتها و عدم داشتن امکانات در مقایسه با فضای وب، چگونه میتواند باعث ریسک حضور برای فعالیتهای بازاریابی در شبکههای اجتماعی موبایلی شود؟
موضوعی که دراینباره وجود دارد، ایجاد اعتماد در مشتری است. مشتری زمانی که وبسایتی را مشاهده میکند، با توجه به مواردی مانند نماد اعتماد، آدرسهای فیزیکی و تلفن به آن اعتماد کرده و جلب میشود. این اتفاق میتواند تا حدودی در اینستاگرام روی دهد. مدیر صفحه میتواند این اطلاعات را در اختیار اشخاص قرار دهد. حتی از طریق اینستاگرام و شبکههای اجتماعی دیگر میتواند با توجه به هدف و فرایندی که دارد، مخاطب را جذب و به سمت فروش از طریق سایت هدایت کند. هدف از بازاریابی اینستاگرامی این است که مخاطب جذب و بهمرور تبدیل به مشتری شود. تبدیل کردن مخاطب به مشتری نیز از روشهای متفاوتی انجام میشود.
مزیت رقابتی شبکههای اجتماعی موبایلی نسبت به دیگر ابزارهای بازاریابی در چیست؟ جایی گفتهشده که هزینههای اجاره از سبد هزینه حذف میشود یا اجناس ارزانتر خریداری میشود.
موبایل نزدیکترین وسیله الکترونیکی به هر فرد است؛ بنابراین بهسرعت میتوان به افراد دسترسی پیدا کرد. بازارهایی که در اینستاگرام موفق هستند، معمولاً یا درزمینهٔ پوشاک یا مسکن یا اقلام آرایشی فعالیت میکنند. در حال حاضر افراد زیادی حالت خوداشتغالی پیداکردهاند. شخصی را میشناسم که با همسر خود به ترکیه سفرکرده و با خرید اجناس و بازاریابی از طریق اینستاگرام محصول را برای مشتری پست میکنند. بدون اینکه مکان فیزیکی داشته و هزینه اجاره بدهند. درآمد مناسبی هم دارند. اعداد و ارقام اعلامشده از میزان فروش هم بر اساس اطلاعاتی است که دوستان از میزان فروش خود ارائه میکنند. حاشیه سودی که روی این اجناس وجود دارد، زیاد است. برای مثال جنسی را در اینستاگرام حدود ٧٠ هزار تومان میفروشند درحالیکه همان جنس در مغازه ٢٠٠ هزار تومان است؛ بنابراین هزینهای که به قیمت جنس تحمیل میشود، مانند هزینه اجاره، کارمند، حملونقل و… حذف میشود. اینگونه صفحهها برای جلب اعتماد مشتری فرایندهایی مانند پرداخت در محل و هزینه ارسال رایگان را در نظر میگیرند. البته بخشی از موضوع هم به فرهنگسازی مربوط میشود.
موضوع دیگر وجود صفحههای غیرواقعی در اینستاگرام است. نحوه برخورد با اینگونه صفحهها یا تبلیغات غیرواقعی چیست؟
در اینستاگرام بهصورت کمرنگ وجود دارد. صفحههایی هست که از مخاطب قابلتوجهی برخوردار هستند، آنها تبلیغاتی را میان مطالب منتشر میکنند که بعضاً درآمدهای بالایی دارند. الآن صفحههایی در اینستاگرام وجود دارد که برای شش تا هفت تبلیغ مبالغ ٢٠٠ و ٣٠٠ هزار تومان دریافت میکنند و بعضاً تبلیغات دیگر در نوبت قرار میگیرند. قطعاً افرادی که مطالب این صفحه را دنبال میکنند به خاطر جذابیتی که داشته، تبلیغات بهصورت ناخواسته برای آنها میآید که باعث نارضایتی افراد میشود؛ اما قابلکنترل است؛ یعنی افراد اگر خواهان دریافت نکردن تبلیغات هستند، میتوانند آن صفحه را دنبال نکنند. ازاینجهت به نسبت دیگر شبکههای اجتماعی موبایلی قابلکنترلتر است. نکته دیگر آنکه بازاریابی هر محصولی، زمانی نتیجه مناسب میدهد که بهصورت هدفمند باشد؛ یعنی تبلیغ محصول را برای شخصی انجام دهید که آن شخص به دنبال خرید محصول است و مخاطبِ هدف محصول تعریف میشود نه برای تعداد عامی از مردم که نه میانگین سنی آنها به آن محصول مربوط میشود و نه جنسیت و علاقه. به این دلیل اینستاگرام محیط مناسبتری است؛ زیرا میتوانید با استفاده از یک سری هشتکها یا صفحههایی که درزمینهٔ کاری شما وجود دارد، مخاطب هدف خود را پیدا کنید و مطالب خود را فقط برای آن مخاطب نمایش دهید. این امر موجب میشود نه مخاطب اذیت شود و هم اینکه نرخ تبدیل شما افزایش پیدا میکند یعنی به نسبت افرادی که مشاهده میکنند و درنهایت خرید انجام میدهند، نتیجه بهتری دریافت میکنید.
رقم وسوسهانگیزی -حدود هفتتا ١٠ میلیون در هفته- از میزان درآمد اینستاگرام منتشرشده است. آیا این رقم غلوآمیز بوده یا واقعی است؟ به این دلیل که جامعه ما به دنبال استفاده از ابزار آسان برای کسب درآمد زیاد است.
این عدد بر اساس سؤالها یا ارتباط با افرادی که در این زمینه مشغول هستند و صفحههای موفق دارند، بهدستآمده و دور از ذهن نیست. در اینستاگرام از دو طریق کلی میتوان درآمد داشت. یکی از طریق تبلیغات و دیگری محصولی که میخواهید به فروش برسانید یا خدماتی ارائه دهید. در هر دو روش رسیدن به این عدد اتفاق افتاده است ولی قطعاً ممکن است شخصی که روشهای مناسب را نمیداند یا محصول خوبی برای فروش نداشته باشد، در کوتاهمدت یا حتی بعدازآن به مبلغ موردنظر نرسد؛ اما عدد اعلامشده بر اساس اطلاعات واقعی است که بهدستآمده است.
چه تعداد این افراد چنین درآمدهایی به دست آوردهاند؟
اینکه چه تعداد افراد چنین درآمدی دارند، فکر نمیکنم بهراحتی بتوان چنین آماری به دست آورد. ولی بعضاً با افرادی که در تماس هستیم و فعالیت میکنند، به این عدد دستیافتهاند.
چگونه ممکن است در جامعهای که میزان اعتماد به شبکههای اجتماعی موبایلی برای دریافت خدمات پایین است، محدودیتهای اینترنت وجود دارد و ابزارهای توسعه خدماتی کم است، چنین درآمدی کسب کرد؟
اعتماد چندان پایین نیست. موضوع قابلطرح این است که اعتماد را باید در مخاطب ایجاد کرد. اگر اعتماد ایجاد نشود، بهطور حتم نتیجهبخش نخواهد بود؛ اما ابزارهایی برای جلب اعتماد وجود دارد. بهطور حتم افرادی که اعتماد را در مشتری ایجاد میکنند بر اساس دادن اطلاعات دقیقتر، توضیحات بیشتر، ضمانت بازگرداندن مبلغ در صورت رضایت نداشتن مشتری از محصول و دریافت وجه در محل یا تجربه مشتریان قبلی به فعالیت میپردازند. سیاستگذاری نیز درست است و فضای اینترنت ایران فضای متزلزلی است و نمیدانیم فردا چه اتفاقی روی میدهد. شاید همین فردا اینستاگرام تعطیل شود اما فضا وجود دارد. از ابتدا همین بوده است. بههرحال ریسکی است که در کسبوکارهای اینترنتی وجود دارد. البته بهتازگی چند شرکت وجود دارند در این زمینه فعالیت میکنند، اما سرمایهگذاری بدون ریسکی نیست.
ارزشگذاری روی صفحههای شبکههای اینستاگرام برچه اساسی صورت میگیرد؟ برای مثال در فیسبوک، میزان دنبال کنندهها، میزان افراد عضو یک صفحه و میزان لایک ها، ملاکی برای ارزشگذاری است.
در ایران صفحههای مختلف باقیمتهای بالا در حد چند میلیون خریدوفروش میشود. این مسئله به تعداد دنبال کنندهای که آن صفحه دارد، بستگی دارد. قانون خاصی وجود ندارد. شاید مهمترین پارامتر تعداد افرادی باشد که آن صفحه را دنبال میکنند. ولی لزوماً مخاطب زیاد نشاندهنده بازدهی موضوع نیست؛ یعنی ممکن است صفحهای راجع به موضوعی مطلب منتشر کند و مخاطب جذبشده ارتباط نزدیکی با مطالب ندارد. یا بعضاً موضوع فعالیت با موضوع فعالیتی که بعداً قرار است شرکتی که صفحه را خریداری میکند، مرتبط نباشد، به همین دلیل بازدهی لازم را نخواهند داشت. برای مثال صفحههایی وجود دارد که نزدیک ۵٠٠ هزار دنبال کننده دارد. مطالبی که در این صفحه منتشر میشود شاید از هر مطلب حدود یک یا دو درصد افراد آن را میپسندند. درعینحال صفحههایی وجود دارد که نزدیک ٣٠٠ هزار دنبال کننده دارد، ولی عددی که موردپسند کاربران در خصوص موضوعات منتشرشده، وجود دارد بین هفتتا هشت درصد است. این نشان میدهد مسئول این صفحه ارتباط بیشتر و تنگاتنگی با صفحه و مطالب دارد و ارزش بیشتری خواهد داشت. بهطور حتم در صفحهای که حتی تعداد دنبال کننده کمتری دارد، تبلیغ کردن میتواند بازدهی بیشتری داشته باشد. تعداد زیادی از دنبال کنندههایی که وجود دارد، لزوماً ایرانی نیستند. صفحههایی وجود دارد که بهواسطه استفاده از هشتکهای انگلیسی یا روشهای دیگر یا حتی اکانت های جعلی افراد به خاطر اینکه نشان دهند مخاطب زیاد دارند، چنین اکانت هایی را خریداری میکنند اما عملاً بازدهی ندارد. چنانچه قرار است برای صفحهای قیمتگذاری شود این موارد لحاظ میشود که آیا مخاطب صفحه علاقه لازم را به مطالب منتشرشده دارد، زمینه کاری که بتوان فعالیت تجاری مناسبی در آن انجام داد یا تعداد مخاطب درست است یا نه.
میتوانید برای صفحههایی که باقیمتهای میلیونی خریدوفروش میشود، مثال بزنید؟
اگر در اینترنت جستوجو کنید، وبسایتهایی است که فعالیت آنها فروش لایک، دنبال کننده و فروش صفحه در اینستاگرام است. الآن این خود یک کسبوکار است و خیلی از افراد در این زمینه فعالیت میکنند. مبالغی که وجود دارد، متفاوت است. تقریباً یک صفحه به میزان هر هزار نفر دنبال کننده بین ۶٠ تا صد هزار تومان خریدوفروش میشود. صفحهای که صد هزار دنبال کننده داشته باشد، بین ١٠ تا ١۵ میلیون خریدوفروش میشود.
صفحه ایرانی وجود دارد؟
بله صفحهای وجود دارد که ٩٠٠ هزار دنبال کننده دارد.
این صفحهها در چه زمینههایی فعالیت میکنند؟
برخی از هنرمندان که تعداد دنبال کننده صفحههای آنها به چنین عددی رسیده است؛ افرادی مانند بهنوش بختیاری، الناز شاکر دوست، محمدرضا گلزار، مهناز افشار و بهرام رادان ازجمله این افراد است. مثلاً خانم بختیاری بیش از ٨٠٠ هزار دنبال کننده دارد.
رقمی که برای صفحه خانم بختیاری ارزشگذاری میشود، چقدر است؟
اگر بخواهیم با همان اعداد و ارقام محاسبه کنیم، حدود ۵٠ میلیون تومان میشود؛ اما اینها موردی و توافقی است و قیمت مشخصی ندارد. صفحههایی هم وجود دارند که درزمینهٔ طنز فعالیت میکنند و جملههای جالب دارند یا ویدئو کلیپهای طنز منتشر میکنند که بعضاً بالای ۵٠٠ هزار دنبال کننده دارند. صفحه ما که درزمینهٔ تخصصی فعالیت میکند، الآن حدود چهارهزارو پانصد دنبال کننده دارد.
Internet income training through social networks article dealing Page Instagram topics, ways to make money online with network Instagram, download store with Instagram paper money, new ways of making money through Instagram pages, pages visited and for income Instagram is, how can we earn by making the store’s Instagram page, complete training and earn comprehensive internet via Instagram, make money and get rich by making Instagram page, millionaire and earn with the following pages and topics Instagram
منبع : وبلاگ نیوز
2 دیدگاه
مهسا
من ميخام يه پيج اينستاگرام جهت تبليغات يك شركت باز كنم و پورسانت بگيريم اگه محصولي دارين كه نياز به تبليغات داره با ايميل در تماس باشين ممنون
حسین
سلام ، تعداد اعضای پیج چند نفر می باشد ؟ و موضوع فعالیت چی هست