اهداف شرکت خود را تعیین کنید.
هدف از تعیین اهداف این است که وضعیت فعلی خود و شرکتتان را نگاه کنید.از انجا که می توانید با این کار تغییرات را شناسایی کرده.این کار به شما کمک کمی کند که سطح خود را تعیین کنید.برای نمونه شاید شما بخواهید کسبو کار خود را تا ۱۰ درصد رشد دهید با این کار پی خواهید برد که به چه ابزارهایی نیاز دارید.
بررسی مزایای فعلی خودتان و چالش های پیش رو
اینکه چرا مشتریان جذب شما می شوند ویا چرا جذب رقیب شما می شوند از مهم ترین موضوعات در این بحث است.شما می توانید نقاط قوت و ظعف خود و مشتریانتان را پیدا کنید.تعیین نقاط بسیار کم هزینه و همچنین اثربخش است.در واقع این کار واقعیات کسب و کار را به شما نشان می دهد.شما همچنین باید از کاستی های خود نیز اگاه شوید.
پژوهش درباره بازارهای هدف
این کار به شما می گوید که چگونه باید پژوهش کنید و در کجا باید تبلیغات انجام دهید.انجام پژوهش های جمعیتی در زمینه سن.شخصیت افراد.نیازها .همه و همه شما را یک گام از دیگران جلوتر نگه می دارد.