- به خاطر داشته باشید که شما با یک فرد( یا افراد) روبرو هستید و نه یک موسسه که شرکت خود را معرفی کنید- بله این شرکت شما نیست که خود را معرفی می کند بلکه شمما هستید که خودتان را معرفی می کنید. رابطه بین دو گروه از افراد برقرار می سازید نه دو وجود بهم پیوسته.
- دریابید که چگونه تصمیمات در رابطه با پرداختن قیمت محصولات یا خدمات شما گرفته شده اند.
- اگر بین شما و مشتری فاصله زیادی از نظر سن و یا از هر لحاظ دیگر رفتار شغلی وجود دارد – اگر مثلا شما یک زن هستید که بین بیست تا سی سال سن دارید و می خواهید با مردی که حدود شصت سال سن دارد و به نظر نمی رسد بتواند شما را به عنوان یک شخص حرفه ای همتای خودش ببیند، قرارداد ببندید – در نظر بگیرید که عرضه کردن را همراه با یک نفر دیگر از اعضای موسسه خود انجام دهید، کسیکه مشتری با او راحت باشد.
- بالا را هدف بگیرید: فکر نکنید نمی توانید به شخص اول یک سازمان به عرضه کردن بپردازید.
- برای ایرادات و موانع معمول آماده باشید و بی دفاع در پشت یک مانع که در زمینه کاری شما معمولا پیش می آید نمائید.
- بر سر قول خود بایستید. مردم شما را به خاطر خواهند آورد.
برگرفته از کتاب رمز موفقیت در فروشندگی -اسفن شیفمن
یک دیدگاه
هادی
میخوام مقاله نویسی کنم و کسب در امد کنم … یا ادمین شم