- در مورد طی کردن حلقه فروش عجله نکنید.
- مشتری یابی را کم اهمیت تلقی نکنید.
- نتایج مشتری یابی خود را یادداشت کنید. آیا بیست تماس تلفنی کامل و دست کم پنج قرار ملاقات برنامه ریزی شده نتیجه داده است؟ آیا آن پنج قرار ملاقات دست کم به یک فروش منتهی شده اند؟ این ها اهدافی است که شما باید در پی آن باشید.
- اگر به طور مکرر می بینید که فروش ها را به علت یک ایراد مشابه از دست می دهید- مثلا این که قیمت شما بسیار بالاست- احتمالا با مساله ای که در سطح سازمانی است مواجه هستید. وقت صرف کرده و با مدیر فروش خود در مورد استراتژی های شرکتتان و وضع بازار صحبت کنید.
- وقتی ارتباط تلفنی برقرار می کنیدملاقات حضوری خود را بر اساس آخرین مباحثاتی که با آن مخاطب داشته اید معین سازید. از صفر شروع نکنید طوریکه گویی هرگز قبلا با آن مخاطب صحبت نکرده اید! اگر مناسب و ممکن باشد یک عامل و یا نشان به یاد ماندنی را از گفتگوی تلفنی گذشته به یاد آورید. این امر موجب می شود که مشتری فکر نکند که ” وقت صحبت کردن با یک مبلغ فروش فرا رسیده است” بلکه تصور کند که ” این همان شخص دوست داشتنی از ان شرکت جالب است” است.