اگر یک نام تجاری خوب داشته باشید مانند این است از همان اغاز در ذهن های مردم نفوذ کرده اید و انها را وادار کرده اید که هیچ گاه شما را فراموش نکنند نام تجاری شما باید بالاتر از یک نام یا عنوان خشک و خالی شما باشد در واقع نام تجاری معرف ارزش های شماست احتمالاً شما با یك نگاه سطحی، در مـــــی یابید كه چه عاملی نام تجاری را به لحاظ كلیه جنبه ها توسعه خواهد داد. در اول صبح، وقتی می خواهید برای دویدن بیرون بروید، كفش ورزشی نایك به پا می كنید. وقتی به خانه برمی گردید، دوش می گیرید و لباس یا یك مارك معروف را به تن می كنید. با خودرو مدل بالای خود كه مارك معروفی دارد، به اداره می روید.
یک نام تجاری خوب دست کم به مخاطبان می گوید قرار است چه چیزی را خریداری کنند و دچار سردرگمی نمی شوند و می دانند شما که هستید و برای چه کاری اینجا قرار دارید با نگاهی به بیشتر برندهای معروف به روشنی می بینیم که همه معرف یک موضوع خاص هستند.