۱_لیست بزرگتر بهتر است.
داشتن یک ایمیل کوچک بهتر از ان است که یک لیست یک میلیونی داشته باشید در حالی که هیچ ربطی به کار شما ندارد.پاک کردن ایمیل ها بی ارزش بهترین کار است.به شما سفارش می شود هر شش ماه یک بار ایمیل های خود را پاک سازی کنید.شما نمی توانید با ارسال مداوم به ایمیل هایی که دیگر از ان ها استفاده نمی شود منتظر تاثیرهای بزرگ باشید.بلکه پس از مدتی شاهد ریزش مشتریهای خود خواهید بود.
۲_رسیدن به صندوق پستی پایان بازی است.
بله صد در صد رسیدن ایمیل ها به اینباکس یک موفقیت به شمار می آید اما گر این ایمل ها باز نشوند هیچ ارزشی ندارد.شما باید بسیاری از ویزگی ها را مانند لغو اشتراک در ایمیل خود قرار دهید.مهم این است که بدانیم ایمل به فرد مناسب در زمان مناسب رسیده است..ممکن است شما یک ایمیل را به فردی بفرستید اما آن ماهها بازنشود این یک شکست است.