اولویت بندی بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین ابزار تبلیغ در بین خرده فروشان است.تقریبا در این روش هیچ چیز بهتر از این نیست که ایمیل شما توسط کاربران باز شود.
برای هر یک دلار سرمایه گذاری در بازاریابی ایمیلی انتظار بازگشت چهل و چهار دلار می رود.
حدود نود و یک درصد از کاربران روزانه ایمیل خود را چک می کنند.
بازاریابی ایمیلی چهل برابر بهتر از توییتر و فیسبوک برای جذب مشتری است.
اولویت بندی محتوا وبازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا عمل ایجاد، چاپ و نشر و توزیع محتوای با هدف کسب درآمد، جذاب، و نگه داشتن مشتریان است.
بازاریابی محتوا زمانی کار می کند که هدف ان کمک به مشتری است.این روش به افزایش فروش شما کمک خواهد کرد.بنابر یک پژوهش در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که شرکت هایی که باستراتژی بازاریابی دارند دو برابر دیگر شرکت ها درآمد کسب می کنند.
اولویت با نتایج فوری
درحالی که همهی برنامه ها شما را تشویق به سرمایه گذاری بلند مدت می کند شما نیاز به برخی پاسخ های فوری نیز دارید.